20101219

På jobbet är det mycket

Det är så mycket att göra just nu här på jobbet. Det vanliga livet hinns inte med. Det där vanliga livet, då jag går till mataffären efter jobbet och handlar mat och sedan går hem till min tjej och kollar på teve och äter mat. Det där vanliga livet, då jag läser tidningen på morgonen och skriver anonyma kommentarer på virtuella kafferum på nätet. Det där vanliga livet, då jag sitter i tunnelbanan på morgonen med alla andra som är på väg till jobbet och läser Metro. Det där vanliga livet, då jag går och simmar på torsdagkvällarna. Det där vanliga livet, då jag sover på nätterna och kan njuta så mycket av en kafferast. Det där vanliga livet, då jag blir sur på vädret och glömmer att ringa Mange den här veckan också. Det där vanliga livet, då jag inte håller på med bloggen. Det där vanliga livet, som jag inte lever nu. Åh, det är så långt borta. Jag önskar att det inte fanns så mycket att göra för tillfället. I jul ska jag ta det lugnt och äta mycket currykyckling. Jag älskar currykyckling och tycker att det är varje människas rätt under julhelgen. Alltså att få äta vad man vill. För mig är currykyckling den absoluta festmaten. Nu måste jag jobba vidare. Jag håller på att sammanställa ett blogginlägg som handlar om när jag tog en promenad på Djurgården och hörde vargarna yla inifrån Skansen och hur spännande jag tyckte att det var. Jag som har skrivit detta heter Camilla Brillo. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar