20100213

Nytt inlägg # 2

Okej, eftersom ingen annan skriver här får väl jag göra det. Har ju redan gått tre dar.
Ulf Fiat var namnet, trevligt att träffas (internet är så personligt!)... jag har en sånhär skön skaka tass-app på fejan om nån är intresserad för övrigt..
nej, nog med spydigheter, jag ska fatta mig kort. Öh... vad som händer nu, är väl att jag, Uffe the man, får ta över här, och, försöka styra upp det hela.
Jag försöker göra någon sorts beskrivning av läget för att reda ut vad det är som ska göras för mig själv och sådär:
1. jag ska sköta en blogg
2. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag
3. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag som jag inte riktigt förstår mig på
4. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag som jag inte riktigt förstår mig på och som jag nu ska försöka begripa
5. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag som jag inte riktigt förstår mig på och som jag nu ska försöka begripa genom att undersöka bloggen
6. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag som jag inte riktigt förstår mig på och som jag nu ska försöka begripa genom att undersöka bloggen eftersom jag inte har fått några som helst riktlinjer
7. jag ska sköta en blogg som har varit uppe ett tag som jag inte riktigt förstår mig på och som jag nu ska försöka begripa genom att undersöka bloggen eftersom jag inte har fått några som helst riktlinjer över vad som ska finnas i den här bloggen

Over and out /// Uffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar