20100206

Flipperkula

Efterfest/förfest hos Jacke M.
Placerar mig som DJ vid datorn.
Spelar ENBART Jakob Hellman.
Sen löses festen upp, tror jag kanske somnar och då är det mkt mer folk än förut.
"Jakob Hellman, vilken plåga..", hör jag.
Avsnitt med Holger, ser in i framtiden, vad som ska skrivas på FB.
Sedan är jag dyngrak. Glider runt på Jackes gård (hon bor typ i villa) som om det vore en skridskorink. Flipperkula.
Går in i ett sidohus, upptäcker Lanebos Wii med filminspelningsfunktion. Han har lyckats att få storfilmskänsla, hollywood tills jag börjar se på hans senaste skräckis. Jag är med i filmen och skrämmer mig själv. Rädslan övergår i fullständig eufori och dansar runt, runt. Får höra spridda kommentarer av bland annat Max hur full jag är /sätt dig 15 sek! Springer förbi en swimmingpool med Mary Kate Olsen-tvillingarnal som simhoppare och ser förskräckt hur en del av festgästerna raglar in i Mormonhuset bredvid, där alla är vakna och ser arga ut men skyndar förbi för att rädda Jacke från Neptunus, som drar nåt skämt om sin treudd och en svartklädd slavinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar