20100228

Nerverna

Du verkar viktig borde jag prata med dig? Jag känner ingen här men jag är här för en grej.. har tvättat håret och har rakat mig, känns lite konstigt men jag reder mig. Kom in med bussen sen på eftermiddagen har rest i flera timmar och har frågat mig fram.. låg på hotellrummet och stirrade en stund, jag borde nog ha sovit men fick inte en blund. Nerverna, nerverna. gick ner i baren för att känna mig för.. beställde ett glas vin som jag lämnade orört, blev pretentiös så fort jag tänkte på nåt, typ: "Så här är livet men förhoppningsvis kort". Har aldrig någonsin känt mig riktigt rumsren..
Jag låtsas att jag deltar men är inte riktigt med klockan börjar närma sig, snart dags att gå på "Kul att vara här, den här heter 'Nerverna', fuck you all!". Nerverna.. nerverna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar