20100228

Flerstämmigt

Vem är JAG som skriver? Polly Foni, den berömde misantropen Kaka Fonis brorson. Hehe, kryt -s. Jag tror på det där nya modeuttrycket: mix and match. Det är vad jag försöker göra, blanda röster och samtal i en symfoni, som Ulf också menar tror jag.. Sover du också dåligt, Ulf? Vet du inte heller vad du håller på med? Vi tillsätter en griskupp du & jag. Du är grisen, jag är kuppen som rider på dig, skrattandes. Jag tror på människan. Våra val är viktiga. Ändå är Ulf och jag olika, inte samma. Ingen människa är den andre lik. Men det är kul när man anar samband. Ulf tvingades in i den här bloggen, jag kom självmant med händerna uppsträckta, den vita kapitulationsflaggan hissad. Dido sjöng om det där. Ja, vad jag ville säga är att jag är med dig Ulf. Jag är med i bloggen. Jag ska styra upp. Fixa en postbox dit ni kan skicka navelludd. Individer invalider in valid dilla vid ta vid nu slappskallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar