20100330

Whatever

Tjena, sorry för att vi inte har varit så aktiva på senaste.
Det har varit mycket, detta är ju bara en alternativkarriär som ni säkert redan visste.
Vi är ju mångsysslare. Vi. Är. Mångsysslare.
Viktigt att veta vem man är. Vad man ska vara bra för. Vad ska man hålla på med. Vad man ska finnas till för.
Sannolikt anser du att detta är kokett skitsnack. Boom, det är falafelns dag. Falafeln är bra, den brukar få de mest initierade köttätarna att överge sin ståndpunkt för en kväll.
Det är också en modern anrättning, så den passar bra för oss. Receptet kan du själv hitta på google, jag tänker inte bifoga nån jävlä länk.
Kanske lyckades jag villa bort en och annan läsare där, kanske inte. Vad snackade vi om förut? Det du... varsågod att gå tillbaka.
Jag har t.o.m. glömt varför jag startade den här bloggen. Jag intalar mig själv att den var menad som en välriktad smocka till den etablerade kultureliten, men det kan också vara att jag vill vara först med något. En tredje idé är att det handlar om att säga fuck you på ett språk de flesta inte behärskar.
Det finns en fjärde option också (har du tänkt på att det alltid är fyra, fyra årstider, fyra vätskor i kroppen, fyra människotyper, fyra par kalsonger i garderoben OOPS för mycket info).
Jag startade den här bloggen med ett kall. Några månader senare fick jag kalla fötter. En morgon vaknade jag och det var kallt. Sen somnade jag om och drömde om påläggskalvar. Sen tog jag jobb i tunnelbanan. Varje gång jag åkte in mot Fridhemsplans tunnelbanestation var det som att tiden stannade, och jag såg mänskligheten passera revy. Min hjässa blev sedermera kal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar