20110616

Ur kommande serien "Gårdagens smörja"

Ja hej, det är Joel, hur är det?

Okej. Jag kom hem ganska nyligen, jag var ute och letade vårjacka idag igen…
Det gick inte bra. Jag har en sån beslutsångest, men jag handlade lite halsdukar och typ smörknivar åt min pappa, som fyller år i helgen…

Tyckte faktiskt jag såg Leif Bergman där på Åhlens lampavdelning, men det verkar lite långsökt, han håller väl sig ute på Roslagen på fritiden. Men mannen jag såg hade en läderjacka som var misstäkt lik hans nyinförskaffade, så jag vet inte…

Jag tänkte styra upp mig lite nu, ta en dusch och så, och äta middag. Sen är jag ganska redo.

Jag känner mig lite förväntansfull faktiskt. Så jag hänger på och ser var det slutar kanske efter 8 någon gång. Kände du igen? Familjens ”hon är fin”…

Jag är rätt törstig, ser fram emot sangrian. Behöver ni lite fruktbitar till den eller?

Ok, och jag ska inte ta med mig Leifs grymma CD? Den kom inte tillrätta i gårdagens mobilsamtal känner jag.

Ja, den är väl lika litet stämningshöjande som om jag skulle ta med panflöjten och sitta och tuta i något jäkla hörn.

Eller så skulle det vara succé, men då får du lova mig att skydda mig från alla nya fanskaror jag skulle få.


Pratade med Ludvig: han skulle på kurs med en kompis men skulle skynda sig till Miranda efteråt, men var det Kungsholmsgatan 18? Då tror jag jag hittar, jag ringer om portkod och så.


Okej, men jag börjar förbereda mig, vi säger hejdå tills vidare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar