20120719

Strasbourg

Lite annorlunda upplägg den här gången; inga krusiduller, inga fasader. Ligger på mage och skriver detta i min sovsäck under ett tak i Strasbourg, kan inte sova ty jag har druckit kaffe för inte så länge sedan. Då blir det såhär. Förgäves försöker jag att tänka på allt som jag har gjort de senaste dagarna, på ett sätt så att jag ska somna, men det går inte. Vare sig det gäller kampingen utanför hamburg, trädgården i Hannover eller övernattningen i Reinfeld. Jag kanske kan tänka på vad som ska hända imorgon. Några fler f&f-avsnitt, vid ratten genom strasbourg, något skönt snabbmatsställe, en ny bekantskap. Det är härligt att vara nere på kOntinenten, höra nys fraser, bli överraskad och trött och så. Nu måste jag publicera innan mobilen lägger ner. Hoppas att ni har en skön sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar