20091115

Allt är biologi

Hej, jag heter Jurek. Det kanske var därför ni ville att jag skriva i bloggen, jag vet inte. För att jag heter Jurek. Okej, jag vet att det är lite naivt att tänka så, men ändå, kanske. Min farbror brukade kalla mig Jurka.
Allt är biologi. Det är min ståndpunkt. Du kanske tycker den är enkel, visst, det är den. Till en viss del, men allt är biologi.
Jag försöker ha minsta möjliga hjärnkapacitet.
En gång åkte jag till Karpaterna. Du kanske undrar vad jag gjorde i Karpaterna? Jag kanske inte vill säga det här.
Allt är biologi. Allt är biolgoi. Allt är bilgogg. Allt är bilogil. Allt är biologi. Allt är biologi. Allt är biologi. Allt är biologo. Allt är bilogil. Allt är bliolgi.
När jag säger hejdå kommer jag försvinna härifrån och inte skriva mer på den här bloggen. Jag kommer åka igenom den här stan, gå sista biten hem, komma till porten, slå portkoden, öppna porten, gå uppför trapphuset, låsa upp ytterdörren, gå in i lägenheten, och ta en dusch. Sen kommer jag dammsuga och sedan kommer jag mata mina fiskar. Mina fiskar heter Sixten, Kaspar, Cleo, Baxter, Thomas, Sören och Claes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar