20090512

SÅHÄR ÄR DET

Funderar nu på att lägga ner allt, känns som att isen har smält för gott. Prövade mintsmak på vattenpipan... VA???!! Minttobak??!?
Liksom, jag vet inte... jag trodde på det här, det gjorde jag verkligen. Det gjorde jag verkligen... något gick snett, något gick inihelvete snett bara. Allt bara går sönder, sitter på ett bibliotek i en sketen förort och skriver det här nu, det här känns så jädra snett. Hårddisken bara gav upp, jag försökte verkligen få igång den igen men det sket sig. Jag vet inte, jag tror jag lägger ner nu. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, på nåt sätt så... byter inriktning, försöker koncentrera mig på annat, lägger fokus på annat, ställer in skärpan RIKTIGT JÄVLA ORDENTLIGT NU.
Det... börjar med 200 sit-ups och 55 armhävningar, sen frulle (gröt), en piskande iskall dusch, tre timmar squash, fyra timmar juridikstudier, kolhydrater, löpning på eftermiddagen.
Finns ju lite alternativ alltså... har en båtaffär på g, kanske köper den och bara drar ut. Riktigt fin är den, en gammal segelbåt i ek. Köper upp mig på ett större förråd på konserver och stävar ut, har ett mindre kontaktnät på Azorerna som jag nog kan vända mig till. HA! Ett annat försök är bergsklättring i Nepal, känns också sunt.

1 kommentar: